ajaj..

Nu har man lov och ändå så känner man hur skoljobbet sakta kryper upp...

Helgen var iaf skitskoj! Var hos grannarna på fredagen och sedan rökå lördagen, söndagen spenderades mest ute i solen och så fick man skjutsa pojkarna bakom skotern :)
Igår hade jag nog världens tråkigaste dag, gjorde ingenting , utom att fixa så man nu har alla säsonger av OC, så resten av veckan har jag ju något att göra !
Idag då jag skulle vara duktig och göra lunch så slutade det med att jag fick sitta i soffan o gorma.. Skulle nämligen göra köttfärssås och skulle då hacka lök, och de gick lika bra som alltid tills de slant och kniven for o skar mig genom nageln in i fingret! Både jag och Erik var rädd att min fingertopp skulle ligga kvar med löken men den satt som tur var kvar på fingret så jag fick ett fint litet plåster på.

Det är soligt men blött ute så jag sitter gärna inne resten av kvällen, men kanske ska försöka hitta på någonting vettigt idag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0