tuesday...wednesday..?

Idag har jag onsdag, och igår hade jag tisdag, så undra hur det går resten av veckan och ännu längre framöver?
aja, idag såg jag och erik en film, som vi inte hann se slutet av .. den var riktigt bra! "the town" heter den, och Serena i Gossip girl, spelade en crackad hora med barn, tror inte det är så bra för hennes rykte meeeen.... , så den rekommenderar jag! :) sen när han farit har jag sorterat kläder och tagit kort på som sedan ska läggas ut :)  Kanske man skulle starta en bloppis ? ;) de ordet är ju ett tillskott i ordboken för 2010!

Jag har även fixat skjuts för mormor till skellefteå för magnetröntgen, TACKTACKTACK CILLA! (L)

Det har även nu börjat pirra i magen inför tatueringen, mest troligt eftersom jag inte riktigt kan föreställa mig hur det kommer se ut! okej, jag vet ju hur jag vill ha det och så, men jag ser det inte framför mig, kanske blir en underbar överraskning då den är färdig :D *längtar*

Nä nu ska ja göra nå vettigt ! :) Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0