Sunday

Igår var vi på Boda Borg, det var riktigt kul tills hanna kom och berättade att Lissan hoppat och gjort illa foten. Så vi ilade till akuten och där blev hon om plåstrad och fick diagnosen "stukad fot" . Så nu hoppar hon omkring på kryckor och själv har jag lekt sjuksköterska och lindat in hennes fot !  Sov hos henne inatt och drömde om mitt dröm kök! ( tror för att dom har så snyggt kök ) och för att sanna pratade om deras kök dom skulle införskaffa :)

kl. 4 åker jag med bussen hem till lycksele för en kväll med pluggande..

Nu ha ja inge mer o skriva utom att jag har hittat ett par örhängen till dessan! :)

Bye / M

Kommentarer
Postat av: Bigsiss <3

hej, tänkte nästan skriva till dig på sms, tillsja kom på att jaha dåligt me pengar på telefon.. Så får bli här i stället.. :p hoppas allt e bra där hemma o att allt går bra.. :) kram <3

2011-01-18 @ 09:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0