saturday morning

Alltså jag bara älskar att vara hemma i kvarnåsen! älskar att få se solen gå upp över träden, över raggsjö, och så älskar jag den lille ekorren som bor i tallarna på våran gård och hoppar från gren till gren och låter träden bli fri från all snö som tynger dem. Han visade sig just också på garagetaket en sväng för att sedan hoppa ner i snön o skrämma bort fåglarna. Åhhh, då jag blir stor vill jag flytta hit till kvarnåsen ! :) jag tror att jag och ekorren skulle kunna bli riktigt goda vänner.

Snart ska jag och några vänner åka iväg till bodaborg för att fira Lissans födelsedag som var igår!
Grattis än en gång!

Nu ska ja äta lite lunch innan vi far! Byee / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0