homework

Massor med läxor för i helgen, jippi! typ 5 st till måndag.. säger till mig själv "kämpa på, kämpa på" så man håller glöden uppe :P

Igår skottade jag och erik upp en väg tills skoterhuset för att sedan dra in den i garaget för att sätta dit ett nytt startsnöre och chockspak, och idag har vi tagit hem 740n så nu har Erik och peter varit i rentjärn o svetsat avgasröret så nu kanske man inte dör av koldioxid-förgiftning nästa gång man kör den !

Fick även beröm för min snygga parkering med toyotan i gransjö, erik trodde jag glömt hur man backade, men så var inte fallet! :)  Jag vill ha körkort NU så jag kan börja vara lite mer självständig och inte beroende av alla andra!

Vi har bakat smörgåstårta idag, det var som betalningen till peter för svetsningen :) och lite grann för att fira Per, eriks bror, som fyllde 23 igår! :) fast vi firade honom utan han närvarande, men det får duga ;)

Nu ska ja fortsätta räkna matte och se om talet jag försökte lösa har löst sig medan jag tog en break! See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0