Graffitti

Jag har köpt mig ett graffitti nagellack ! det är riktigt snyggt på må ja säga ;) passar även mina stjärnor :)
Läxor läxor läxor är det nu, och det blir bara mer eftersom det närmar sig proven, hade mitt första prov i fredags, och de kommande 2 veckorna har jag åtminstone 3 prov till... men de är ju bara bita i det sura äpplet och Give it all! är avis på er som går ut i år... t.ex. Ina! men jag vet att du slitit hårt ändå , och längre än mig i gymnasiet, så det är välförtjänt!

Har krusat mitt hår ikväll bara för att göra NÅGONTING med det, vill bara att jag ska hitta en 500-sedel på marken snart så jag kan klippa mig.. frisyren nu är så helt värdelös!

Nä nu skriker sängen på mig, bäst att lyda! Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0