home

Igår firade jag och erik 2 år och 4 månder ihop <3 och de firade vi med en god tårta från lilla bagis! (L)
medans våran lilla oxie helt plötsligt började dregla för fullt och dreglade ner våran schäslong, alltså bästa platsen i hela soffan! men tydligen är det ju inte bara vi som tycker de..  men hon har fortsatt och dreglat idag, så vi åkte till veterinären och frågade vad vi skulle göra, och han tyckte bara vi skulle avvakta, och om hon skulle börja se dålig ut och typ illamående skulle vi ringa direkt! :)

Jag har varit hemma från skolan idag eftersom jag vaknade kl. 3 inatt och hade jätte ont i magen, och likaså då jag vaknade i morse. Känns inte som den riktigt är i toppform än men den klarar sig nog en dag på skolan åtminstone!

Vet inte riktigt vad som händer i helgen, pratade med ina tidigare iveckan och då kom vi överrens om att vi skulle höras av senare i veckan och nu... *PANG* så är det snart redan fredag ? men ska nog slänga iväg ett litet sms, men det är ju samtidigt en massa som händer i helgen, på lördag är det trinitygospel , och på söndag skotervisning, men är inte så taggad på någonting tack vare min onda mage och så tror jag att jag suttit på något konstigt vis för har både ont i nacke och rygg, nästan outhärdligt, men ska se efter som sagt, och även ekonomin ska ses över så man ser vad man har råd med

Längtar, Längtar, Längtar
tills jag är färdig med skolan och är miljonär!!
nä nu ska vi nog sova, gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0