Forever young

Idag var jag på min årliga koll hos tandläkaren och bra gick de då :) däremot hatar jag dom stora metallskivorna, som dels är alldeles för stor för att ha i munnen, som man ska bita fast så dom ska få ta röntgenbilderna..
Då jag skulle lämna rummet så säger tandläkaren : ja nu har du ju bara 1½ år kvar innan din fria tandläkartid är slut.   Tur man inte känner sig gammal.....

Jag hade ju räknat med att mitt besök skulle ta betydligt längre än en kvart så jag hade inte gjort färdigt en läxa jag egentligen skulle till lektionen jag trodde jag skulle missa, men läraren är snäll och trodde på min lögn om att det inte gick att öppna hemma :) men jag gav mig på ett tappert försök att sitta vid någon dator i klassrummet där vi ju ändå har 8 labbdatorer där endast 3 var upptagna, men självklart så ville ingen dator samarbeta precis som förra gången, så då sa min lärare : ja men de va ju kul att du kom iaf! :)  ohh happyy daay!


Och ikväll känns det väldigt tomt... känns tråkigt att sitta ensam ännu en dag, nog för att gårdagen borde känts värre men de gjorde den faktiskt inte,  jag vill ha gelehjärtan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0