The truth about forever

Har just kommit ur min läsdvala, Har suttit och läst sen halv 3 då erik for till jobbet.
Jag har inte varit i skolan idag eftersom jag var så grymt trött efter igår då vi åkt bil heela dagen från Örebro upp till Rökå sedan till Lycksele, då vi kom hem kl.3 inatt, Neej, sa mitt huvud åt det. Men huvudet sa även nej till att läsa i ca 5 h då den gett mig en ordentlig huvudvärk som inte ens vill gå över med två alvedon och en diskning...  Snart tror jag att jag ska ta en stund framför tvn och sedan städa undan lite för en tidig kväll!


Just de ja, Jag har varit i Örebro för att hjälpa Eriks bror att flytta upp hit igen, och så har jag även hunnit hälsa på syrran som jag inte träffat på ca 2½ år och det var jätte roligt! fastän vi inte hann umgås så mycket så tog jag ändå det till vara :) Vi gick en sväng på stan, närmare bestämt typ en halvtimme , eftersom pojkarna var seg med att komma iväg och att dom var fikasugen direkt vi kom dit. Sen åkte vi och checkade in på vandrarhemmet där det var en seg kvinna som inte kunde förstå norrländska... Efter det körde vi vidare till Marieberg där vi gick yttligare 1 timme, så kallad Snabb shopping! men jag fick med mig en t-shirt och en tröja hem :)  Sedan åkte vi för att äta och sedan bio , vi såg "The adjusmeant bureau" som var riktigt bra faktiskt! Och min dröm om att jag visste någonting hemligt inom teknik på skolan tror jag har ett samband med filmen!
Sedan var det dags att säga hej då , efter att vi skjutsat hem Dessan till Hallsberg.


Min bok är riktigt riktigt bra! Och dom säger så otroligt smarta saker i den , typ som att "Livet är långt, men ändå kort. Så det finns inte tid för saker man ändå inte tror kommer fungera fastän vi lever i en evighet"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0