short

Nu har jag bestämt mig hur jag ska klippa mig i morgon ! :) längtar grymt mycket!
Jag ska även åka hem i morgon ungefär just efter att jag klippt mig kanske väntar någon timme men efter det så glider vi hem :)

Jag och erik har tittat på resor idag eftersom erik har fått ledigt! :D  vi ska beställa i morgon om de finns kvar :) vilket det troligtvis gör ! sen ska jag fixa hem en ledighetsansökan :)

Lägger nog upp en bild antingen i morgon eller någon annan gång i helgen på hur håret blev , om jag inte blev helt missnöjd förstås ;)

nä nu när jag är nyduschad ska jag gå och lägga mig !
gonatt!


bye / M

Kommentarer
Postat av: hanna

jag vill se jag vill se jag vill se!

2010-09-24 @ 09:10:33
URL: http://hannathj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0