ohyes

Nu har vi äntligen fått internet till lägenheten!  Gud så skönt! :) nu behöver jag inte känna mig så isolerad som jag gjort under som här 3 veckorna . .

Idag beställde jag klipptid så snart så gäller det! jag är lite nervis men :) jag tror nog det kommer att gå bra!

Jag tror snart att jag ska gå in till sovrummet och läsa allt som ska läsas till i morgon :P massa svenska och en massa engelska också :P  jag skulle vilja vinna en miljon eller två så man inte känner att pengarna bara rinner ifrån en själv. . :S

Idag har jag även tittat runt på lite tatueringar, nog för att jag redan vet vad jag vill ha, men vill hitta någon bild på något typ sådant men . .
Måste ju även höra om mamma skulle gå med på det innan jag gör något :)

Nä nu ska ja hitta på någonting annat! bye / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0