everything gonna be alright.

Eller rättare sagt så är allt på topp! Frisyren blev kanon! lägger in en bild någongång:) Igår beställde jag och älsklingen en resa till Tunisien så den 26 oktober åker vi till Djerba :) Så på onsdag går jag till polisstationen och skaffar pass! och tidigare alltså på måndag ringer jag och hör om sprutor :S 

pratade med mamma igår om att jag ville tatuera mig och vad och hon sa att det var okej :) så på Tisdag blir det att prata med emmoth om vad jag tänkt mig och kanske boka tid! :) men ska självklart göra den efter resan isf :)

Ikväll har jag och älsklingen ätit Tacos och myst med godis och chips :)

Fick förresten höra av erik att jag såg 50 år äldre ut med min nya frisyr. . får väl se om ni tycker samma sak?..


Nä nu tror jag att jag ska gå till spegeln och titta igen :D  Bye / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0