when you believe

Igår for jag och var med hanna hela kvällen och vi pratade och skrattade och hade riktigt roligt :)
Efter att jag varit hos henne så for jag hem till mamma och vi pratade i typ 2 timmar om ord som man säger likadant fast betyder olika och vad som kan hända. .
t.ex. (påhittade namn)
det var en gång en norrlänning och en stockholmare. .

Lisa - öj du, sno sparken. . (alltså vänd sparken)
Tina - ska ja SNO sparken ?!?!? :O
Lisa - ja du ska sno sparken?
Tina - Nämen va. . ska ja verkligen SNO sparken ?!??
Lisa - JAAA! de ska du!
Tina tar sparken och springer iväg i all fart.
Lisa - VAD GÖR DU!?
Tina - ??  Jag skulle ju sno sparken?!?

HAHHAHAHA. .. tycker det är skit roligt ^^ det roligaste är att det är en sann berättelse :D:D:D



Idag har jag varit och ätit tårta eftersom Sofie fyller år idag :)  
och eftersom dom hade gjort en sådan stor mega tårta så fick vi med oss en doggybag hem ^^
så nu blir erik glad :) fast erik vet inte om någonting än :$


Jag tror jag har glömt att berätta en till rolig grej,

härom veckan , kanske 2 veckor sen . . då skulle jag, erik, patrik och issa äta glass på frasses,
då satt där en konstig gubbe som vi hade sett tidigare en dag när han satt och läste bibeln.
Men då där tog han fram sin nya iphone som han hade i förpackningen och satte hörlurarna och började lyssna på musik, sen efter en stund började sjunga . . och det lät ju inte speciellt bra, så vi höll på att dö av skratt och han bara satt där och sjöng. . sen en stund efter att han hade slutat sjunga så frågade han oss:
han- sa dom att jag skulle vara tyst?
Vi- vilka ?
han - dom i kassan.
vi - njaaaae?
han - okej, för jag tror jag råkade sjunga lite grann.
vi - jaao,
han - jag lyssnar på elvis, han är bra.
vi - jaoo, han har väl några bra låtar.
han - jaa, det har han ..    osv.

hihihihi . . . :D


Nä nu ska ja ta och ge mig :D

byebye / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0