this is my life

Igår hade jag och erik det riktigt trevligt, efter att han kom hem från jobbet smög han in i köket och sa att jag inte fick komma in dit och sen så hade han packat ryggan och vi for på ica där han skulle handla grejer och jag fick fortfarande inte följa med in, fast jag hade på känn vars vi skulle och vad vi skulle göra ;) och känslan hade rätt, vi åkte upp på korpen-berget (berget vid hotellet) och satte oss där och åt rostbiff med potatissallad!! Sedan kom några av Eriks jobbar-kompisar och hade med sig folköl så dom satt där uppe och drack lite grann medans jag bara njöt av den värmande solen! Sedan for vi hem till två av dom som bodde på manhattan i en 3:a öppen planlösning och Mmmm! är det enda jag kan säga :D en lägenhet där SKA jag ha ;)

Dom frågade mig vars jag jobbade och då sa jag att jag gick skola, och då frågade dom om jag gick ut i år, de va lite pinsamt att säga att jag går första året i gymnasiet, men det är ju alltid lika roligt att höra att folk tror man är äldre :)


Idag åt jag på frasses med erik och hans jobbarkompisar :) fast dom åkte ungefär lika snabbt som dom kom dit eftersom dom bara har en halvtimmes lunch :/


Nu ska jag försöka göra någonting vettigt, som att måla naglarna :)

byebye / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0