rolig snubbe

Dagen idag har gått riktigt bra faktiskt , skolan gick galant och när jag skulle gå hem så skrev jag sms och då kom det en gubbe i kanske senare 50 åren, och frågade vems mobil som jag trodde skulle gå snabbare att starta. Han hade en gammal mobil och ja, jag tycker det var lite roligt, mycket tanke på att min telefon heter jet ;)
Men sen iaf så fortsatte han prata, han pratade hela vägen ut om hans mobil, tex att han inte har på den under dagarna eftersom då skulle alla lärare bara ringa honom och om dom skulle få reda på hans nummer (jätte krångligt att fatta de där , tyckte jag med!) sen sa han att den åtminstone gick att skicka sms med och ringa m.m. Han pratade enda tills vi kom ner från skolgården och jag skulle gå till min cykel, då sa han att jag skulle ha det riktigt bra! och jag sa desamma :) 

Det var en sån där rolig grej som även om det var lite genant så var det ändå en grej som lyste upp dagen lite så där smått , en sån där grej som gör att när man tänker på det så får man automatiskt ett leende på läpparna :)


Någon mindre roligt var att det satt en spindel på min cykel som VERKLIGEN INTE ville gå av den . . jag försökte he bort den men den gömde sig för mig . . :( men efter ett tag så fick jag bort den och cyklade snabbt hem ! :)


Ikväll har jag spelat Volleyboll i den mjuka sanden , bara det att bollen var stenhård och jag har fått jätte fins konstiga märken på min handled, och man vart ju väldigt varm så vi gick ner och kände på vattnet men det är inte många + i vattnet så det får då vänta för min del :)


Bye / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0