mysegos

Jag hann inte lägga in bilder igår på bloggen men ska försöka idag efter skolan. Jag börjar inte skolan förns om ungefär en halvtimme, men jag har varit vaken i ungefär 1½ timme :) Jag har duschat och ätit lite ananaspaj ! det var riktigt gott, igår blev jag så sugen på ananaspaj så efter maten så gjorde jag och erik de och Mmmm! är det enda ja kan säga ;) sen såg vi film med Patrik och Issa, vi såg KICK-ASS och den var SKIT BRA! jag rekommenderar den till alla som vill ha lite roligt för en stund :)

egentligen skulle jag göra lite fysik nu på morgonen men jag har ingen lust med det :)  Oxie ligger här bredvid mig och är jätte gosig! hon har varit de hela morgonen och hela gårdagen och ja, ja tror helt enkelt hon har saknat oss medan vi har varit borta och om man tänker på att hon nte fått vara med oss på över en hel vecka eftersom Nils har varit här och hon har måsta visa upp sig :) 


Nä nu ska ja mysa lite med henne och sen gå till skolan :)


bye / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0