home again

Nu är vi äntligen hemma igen, eller vi har varit hemma ett bra tag, några timmar. . :)
I fredags åkte vi iväg ner mot Sundsvall! men ungefär 2-3 mil efter att vi kommit från lycksele så råkade jag dra ut min piercing med min tröja och den försvann . .  så direkt vi kom till sundsvall så sprang jag in på glitter och köpte en ny, men jag hittade inte en lika fin som den jag hade :'( Jag handlade också världens finaste skor!
Vi gick över till Ikea och handlade maaaaaassor med grejer för bara 1200! :) kan skriva upp i morgon vad vi handlade! Sen åkte vi vidare till Docksta där vi gick upp på ett berg och grillade, fast 1/3 av korven åkte ner för ett stup . . jag har lite bilder sen som jag ska visa upp, men dom kommer nog också i morgon! 

I Lördags var det bröllop för hela slanten! Det var jätte fint och brudparet själv var jätte fina ! :) Det var jätte god mat och allt sånt :) det roligaste var ju att jag vann ett spel ;) jag hade flest rätt på en "krysslek" , man skulle gissa vem (av brudparet) som t.ex var bättre i styrka , då skulle man kryssa i (innan dom sa vad dom skulle göra) vem man trodde skulle vinna och jag hade 5/6 rätt (jag var den enda) ;) så jag vann ett ordspel!

Idag for jag,erik,per och mattias upp på Skuleberget alla utom per gick upp medans han klättrade upp, men att gå så var det väldigt tungt. Det var 6oo meter vi gick upp för att komma till toppen men då svängde vi in och kikade på en grotta, så det blev lite mer, och jag kan erkänna att jag var höjdrädd! helt ärligt alltså, när man går uppför en trappa som man knappt får plats med fötterna på och nedanför är det stup, alltså ja, det var riktigt läskigt!


Nä nu ska jag och erik gå och lägga oss!
lägger in bilder i morgon på skuleberget :)

byebye / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0