Eurovision song contest 2010

Igår såg jag och älsklingen lite av Eurovision song contest och jag tittar just nu på de också :) Och jag har tänkt skriva om massor olika sånger som va med :)

Den fjärde låten var så rolig att jag höll på att dö av skratt!
Titta på Saxofon-gubben som gjorde att varken jag eller erik kunde somna var denna:





En låt som faktiskt var relativt bra var denna men jag vet inte om det var en eurovision sång direkt . . och hon skulle behöva gå minst 20 uttalslektioner i engelska . . dels tycker jag också att den här låten förstör hennes fina röst . .  ett till - är ju hennes genomskinliga klänning . .

Dom här hade också en relativt bra låt men dom har inte tänkt på att folk med epilepsi kanske tittar? Själv tyckte jag då att det var väldigt jobbigt . .

Erik undrade varför Island sjunger på franska i refrängen . . Je ne sais Quoi - "Jag vet inte vad"

Den här låten fick spela en gång till eftersom dom blev "distraherad" av ett fans . . ? Det borde dom inte fått göra anser jag, man får ju faktiskt bara lyssna på låtarna en gång och så ska det vara för alla!

Både jag och Erik satt och funderade om det verkligen var Robert Wells som var med och spelade piano i denna låt, Eftersom vi hade missat introduktionen av låten. . och vi tyckte att det var grymt lik honom och ja så var det ju! Blev väldigt förvånad över att han spelade för Vitryssland ?

Och sist men verkligen inte minst . . Vinnaren av Eurovision song contest 2010 - Tyskland. Jag frågar verkligen hela Europa vad dom tänker med ? Jag tycker det verkar som ett skämt från tyskland att ha en så här dålig låt! Skäms även över Sverige som gav dom en 12 ! hon behöver inte 20 uttalslektioner i engelska utan 200! HEMSKT!


/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0