Denna dag!

Den här dagen har inte varit den bästa, först när jag vakna så ligger jag i typ två timmer och undrar om jag har försovit mig men jag vill inte titta på klockan eftersom jag får panik antingen om det är lång tid kvar innan jag ska upp eller om det är kort tid kvar . . Sen när klockan väl ringde så parvlade jag mig upp och for på gymmet, där gick de relativt bra åtminstone sen for vi därifrån och när jag kommit hem märker jag att jag inte har mobilen och antar att jag då glömt den på gymmet, men jag far till skolan för att prata med min idrottslärare och sedan äta lunch, sen far jag till gymmet och tittar och då har jag även kommit på att jag måste ha glömt den där men jag ser den inte , så jag frågar en som är där som frågar en annan som varit där längre och han säger att det var en som stoppade en mobil i brevinkastet in till kontoret. . . och såg sen på dörren när jag gick ut att han som äger stället inte är i Lycksele under v21 . . Så jag fick inte tag på den då, utan for tillbaka till skolan och beklagade mig när jag märkte att någonting mer var borta . .  jo min piercing! min nya fina piercing som jag köpte i Sundsvall ..  så jag cyklade hem igen och satte i en ordentlig istället!

Men nu har jag kommit hem från att ha spelat volleyboll och åkt förbi gymmet och hämtat min mobil , tack vare en annan kille som jobbar där ibland :)  Så nu har jag ont i mina fötter och armar men är nöjd över att kunna vara social! :) 

Cilla!! det var därför jag inte svarade i telen . . den låg inne på gym-kontoret . . Förlåt!!


Nä nu ska jag sova! gonatt!    /M

Kommentarer
Postat av: Cilla

Det är okej, jag kunde ju ha ringt till erik om jag hade vela :)

2010-05-29 @ 14:53:45
URL: http://cilluss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0