Tonight's gonna be lonely

Ikväll har jag varit med underbara Sabina och Evelina :)
Vi har gjort kladdkaka och sett tv , Mmmm! :)
Egentligen skulle vi göra lite matte men de hann vi inte med (A)

Jag, Evelina och Sabina :)


Utan Erik idag förstås, men det har gått rätt bra, men det är ju natten som blir jobbig,
men jag tror jag klarar det , men däremot vet jag inte Oxie, Senaste halvtimmen har hon sprungit runt i lägenheten och mjaouat hur mycket som helst och stått vid dörren och tittat ut genom brevinkastet . .
Jag tror hon saknar Erik :/ <3

Men har iaf hunnit ladda in bilderna från kameran :)




Oxie leker med vattnet :)



Nää, nu ska ja lägga mig i sängen och försöka sova utan Erik !
Gonatt !

Bye / M

Kommentarer
Postat av: e

finaste du

2010-03-15 @ 23:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0