lägenhet

Igår hittade jag min drömlägenhet, Här i Lycksele så på kvällen igår hade jag en konstig känsla,
känslan av att jag verkligen ville lägga mig i snön och göra en snöangel, eller stoppa ner huvudet
i snön, ungefär bara inse att det var en dröm , men det var det ju inte :)

Så idag ringde jag på lägenheten och gissa vad !?!?

VI KOM FÖRST I KÖ !! :D


men nu då är det stora problemet kvar. .
den kostar 4224 och eftersom jag är stundent får jag 20 % rabatt, så den ostar 3379 kr ist,
men isf måste antingen mamma eller pappa stå på den, och ingen av dom får stå på den
så det är inte säkert vi kan flytta dit eftersom vi inte har råd :(

det känns förjävligt . .   men jag ska gå till Lybo i morgon och prata med dom och se om det går
på något annat sätt , annars blir jag ledsen.



Nu ska vi ringa till gubben som har lägenheten och se om vi får komma och titta på den :)



Bye / M


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hoppas ni får den=D

2010-03-04 @ 18:29:06
URL: http://ninetimes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0