buhuu

Lägenheten var kass!
Det var ett jätte stort kök, alltså, onödigt stort, ingen spalje som de stod, så därför inte som jag vill ha!
Vardagsrummet rymdes knappt en soffa i , Sovrummet var väl dock bra, och just bredvid de fanns som ett till litet rum som egentligen var ett förråd men de rymdes då en säng där. men lite onödigt för oss två kanske att ha två sovrum ?    Ena toan var en liten pjutt, de va väl just se pass så man kunde vända sig där inne, man får typ backa in och sätta sig på toan, sen där man hade duschen vare ett badkar vilket är ett plus! men den var typ lika stor som den vi har, jag trodde att de skulle vara en stor en :(

så imorgon ringer jag dit och tackar nej! sedan letar vi vidare efter våran dröm :)


fast vi skulle helst vilja att ett litet hus just nu :) det skulle vara så skönt :)


snart ska ja se grey's ! :) 


Bye / M

Kommentarer
Postat av: Hanna

Okej,jag tar tillbaka kommentaren jag nyss skrev=D

2010-03-04 @ 18:30:02
URL: http://ninetimes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0