Bloggar

Ibland blir jag bara så. . .  jag vet inte , typ besviken på mig själv över att jag har en så tråkig blogg jag sitter och tänker på hur jag ska kunna ändra hur den ser ut för att få den mer intressant eller vad jag ska skriva om, mina kompisar är  så duktig på att skriva.  Någons blogg som jag tycker är helt underbar är Inas blogg, varje gång jag läser den så blir jag glad och jag tänker på ett annat sätt när jag läser hennes blogg hon får ut känslorna så bra på det sättet hon skriver !

Ibland vill jag även bara byta ut hela min garderob till någonting helt annat, någon annan får bestämma min stil och säga vad jag passar i , usch nu klagar jag bara, förlåt ! :)




Oxie ligger här bredvid mig i soffan just nu och slickar sig på tassen medans jag sitter och väntar på att Sabina ska komma hit.  Erik är och jobbar men kommer hem kl. 4 och då får vi vara tillsammans några sista timmar innan vi sen knappt träffas på hela veckan eftersom jag går skola och han jobbar eftermiddag och då börjar han halv 4, jag slutar fyra, han jobbar till 2 mitt i natten , då ligger jag och sover djupt, han måste sova till  11 för att sova 8 timmar, jag börjar skolan halv 9 . . .

Jag tror den här veckan kommer att blir tuff !


Bye / M

Kommentarer
Postat av: Ina

Åh, tack. Du är så fin <3

Blir nästan rörd till tårar här.

2010-03-14 @ 14:05:03
URL: http://entracte.blogg.se/
Postat av: Hanna

Du är bra som du är,du behöver inte ändra nåt=)

2010-03-14 @ 15:18:17
URL: http://ninetimes.blogg.se/
Postat av: Gabban

du är fortfarande samma madde, tycker faktiskt vi ska hitta på nått snart,

var verkligen kul att ha fått träffa dig!

2010-03-14 @ 18:11:33
URL: http://gabbbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0