Bad update

Nu har jag inte haft tid att skriva på ett bra tag men det beror mest på alla de här jäkla läxorna man har, man har inte tid till någonting annat än att sitta still och göra sina läxor.
Jag har haft prov Måndag, Tisdag, Onsdag men imorgon har jag inget prov så jag har kunnat vara helt lugn idag och bara göra precis vad jag vill! så jag for en sväng till Rebecka och titta på hennes nya lägenhet !! :D allt jag kan säga är : WONDERFUL! / LOVELOVELOVE allt ljus och ja  . . den var helt enkelt bara hur underbar som helst, man hade hela kvällssolen, eller rättare sagt typ solen som är uppe hela dagen vilket jag älskar! det får hela rummet att lysa upp och jaa, jag storm trvides då där så jag stannade och så bakade vi lite som vi sedan åt med Simon , Patrik m. följe.  Men vi pratade och hade det riktigt roligt!

Imorgon är det då sista dagen på skolan innan lov . . IGEN :D  men då istället ska jag sitta ensam i lägenheten hela morgonkväll eftersom Erik jobbar kväll/natt och kommer inte hem förns kl. 2 på natten. . och alla andra far ju förstås hem så då ska ja sitta här och ha tråkigt men vi får väl se vad som händer, jag ska kika efter en lägenhet eftersom jag är så jävla sugen på en ny nu efter att jag såg Rebeckas :D


Nu ska ja leta efter lägenheter och sen sova :) 

Gonatt / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0