wedding

som alla vet så var det ju bröllop igår för sveriges Kronprinsessa Victoria och hennes nyblivna man Daniel!
Själv tittade jag inte på tvn under dagen heller inte på bröllopet men jag kan nästan lova att jag hade blivit fast om jag inte hade gjort någonting annat!  Men någon däremot som inte kunde slita sig ifrån att åtminstone se sista delen av vigseln ( när dom sa ja ) var Erik!  han berättade när han kom hem till mig att när han skulle hämta lite saker från lägenheten var han även tvungen att stanna en stund och sätta på tvn och se de  :) sen när vi väl var hos cilla så hade han bytt kanal till svt1 där bröllopet gick! Snacka om att bli påverkad utan att veta om det :)


Igår åkte jag in till Norsjö med mamma, magnus och dom som körde oss, eftersom det var många i bilen så satt den som körde, magnus, mamma och jag i framsätet ( det var en raggarbil och hade då ett fullstort säte även där fram!) så det gick relativt bra fastän jag satt i mammas knä :) och mamma sa där mitt i allt : det var längesen man hade sin dotter sittandes i knäet!   tycket det var gulligt!!

sen när jag kommit mig till Cilla så körde vi och hämtade Ina som jag inte träffat på EVIGHETER! .. så det var roligt :) sen kom Erik och vi for till Lina och grillade , vi märkte även då att Erik har en hemlig talang, att grilla!
Sen efter fikade vi lite grann och for sedan hem till Cilla igen där hon fick klippa både mig och erik, det blev jättebra på oss båda, Tack!


Just nu sitter jag och längtar så otroligt mycket till att få flytta in i manhattan! fastän det typ är hundra år kvar men ändå :) man kan inte sluta längta!


nu ska ja roa mig med nå spel, antingen på datorn eller på xbox !

Bye / M

Kommentarer
Postat av: Cilla

Var så lite så :) Hoppas vi ses mycket snart ! :)

2010-06-20 @ 14:06:05
URL: http://cilluss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0