rainweather

Hanna hade rätt! :) ( som dels var den enda som kommenterade ) jag fyller år om 2 ynka veckor ! :) och lite lite mindre! 

Idag hade jag tänkt dra mig in till norsjö för att titta på bilutställningen men det är bara ett problem . . . det regnar .. och jag var inte särskilt sugen på att stå ute i regnet och bli dyngblöt för att sedan stå o frysa o längta hem . . nejnej utan jag tror istället jag sitter hemma och funderar på hur jag vill ha mitt bröllop ! :)  eller kanske spela lite sims .


Idag när jag vaknade och ville ha frukost tog jag lite rester från gårdagen som var tacos och när jag fått i mig nästan hela märker jag att jag tuggar på någonting JÄTTE hårt och finner tillslut en tandbit. så då har jag alltså bitit sönder en stor och härlig bit av en av mina tänder. Jippiiiiii.....



Nä usch! nu ska ja spela sims!

byebye / M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0