OneWeekAgo

Nu är det en vecka sen jag skrev och det beror på att jag varit i gransjö ungefär hela veckan och innan det var jag i Rökå och där orkar man inte gå ut till boden för att sitta vid datorn! men nu har dom äntligen köpt en kabel som dom ska dra in till huset och sedan ha datorn inne istället! :) yeeyy!


I veckan är jag hemma i kvarnåsen och ska jobba Tisdag, Torsdag annars ska jag nog sitta vid datorn och vid min kära symaskin!

Nu ska jag däremot ge er några tips till vad jag önskar mig i födelsedagspresent eftersom min födelsedag börjar närma sig väldigt väldigt mycket! Fredag för er som inte vet :) Självklart så gäller inte dom här sakerna för er som jag redan önskat mig grejer av :)


allt hittas på www.Lush.se

badbomber : Think Pink  , Big Blue
bubbelbitar : The Comforter , Flosty Glitter , Ma Bar , Creamy Candy
Lip & Temple Band : Chokolate Wipstick
Tvål : Honey I Washed The Kids

Nu är jag relativt nöjd med mina val men om ni kikar in och tittar efter där och ser att någonting mer passar mig så kan ni ju alltid beställa de också :D


Nu ska jag och älsklingen sova i vår sköna säng :)  gonatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0