mjaaooo

Greenday ägde RUMPA!!! ganska roligt sagt eftersom han faktiskt moonade på scen ;)  bara de att jag missade de eftersom vi stog som nå packad sill och alla var förståss längre än mig  . .  Men som sagt det ägde!! men när jag kommer hem så kommer ni få ett inlägg till om konserten och bilder!

Nu ska vi ut i garaget och sova gott!  Denna dag har bestått av att bara ta't lugnt och gått till hamnen och tittat på havet ! :)  Imorgon bär det av hemmåt, men jag får ändå inte träffa erik förns på Tisdag . . 

Vi ska smörja in oss med after sun spray men lissan behöver minst halva flaskan för sig själv efter hennes stekar morron ^^

Gonatt med er!


Älskar och Saknar dig erik! <3


Bye / M

Kommentarer
Postat av: Kompis

Green Day klapp klapp klapp !!! Dom ägde blek-punkrocks-rumpa!



Jag flagnar på näsan nu=(

2010-06-09 @ 06:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0