I try to do all i can

Usch, inte länge kvar nu!!  Snart åker jag ner, åkte till Umeå flygplats igår för att förbereda mig lite grann ;)  nämen vi följde med och lämnade av per som däremot skulle flyga hem :) och jag blev pirrig i magen bara av att vara där  . .

Idag så är det ju underbart väder så jag hoppas på att vi ska ut och spela volleyboll eller kubb ikväll ! :)  men först är det läxor som gäller, har både svenska och idrott att göra, sen matteprov i morgon så plugga lite inför de, men de ska ja göra innan kvällen infaller :) och där emellan ska jag ju också hinna packa mina grejer, men jag har ont i mitt huvud, jätte ont alltså . .  usch . . .


Nä nu ska ja göra något vettigt :)  byebye / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0