home sweet home

Nu är jag hemma för resten av sommaren!

Jag vet att det var ett tag sen jag skrev men har haft fullt upp med att njuta av sommarlovet ^^

Den sista veckan i skolan var inte så jobbig eftersom man iprincip inte hade några lektioner alls, bara någon enstaka och man fick reda på betyg, är ganska nöjd över vad jag har presterat :)

Ibland blir jag lite arg på mig själv eftersom jag är så lättlurad . . det är en sån där irriterande sak som aldrig går bort hur mycket jag än försöker . . . .



Jag börjar inte jobba förns om  2 veckor och lite till :) Vet ni vad som händer om precis 2 veckor ? ^^ ( skriv en kommentar så skriver jag i nästa inlägg vad de rätta svaret är :D )

Någonting som händer om betydligt mycket längre tid är att jag och erik ska flytta till manhattan :D Vi var och tittade på en lägenhet igår och den var ( som vi misstänkte ) helt underbar! så då är det bara att komma och hälsa på :) den blir ledig 10 oktober men vi kunde kanske få den lite snabbare :)



Nu ska jag gå upp och skissa på några fina designer på sommarkläder :)


byebye / M

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du fyller år om två veckor=)

2010-06-18 @ 18:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0