Hardwork

alla bara tjatar om hur jobbigt dom har det på jobbet, men vafan ni har ju valt det själva så sluta klaga ! :P


Själv så har jag då jobbat idag och lärt mig kassan och typ allt sånt så mitt huvud har tagit in mycket men tror det är på ungefär samma nivå som i skolan ^^  har varit riktigt roligt tycket jag iaf! har alltid drömt om att sitta i kassan osv eftersom det ser så coolt ut :D  nu sitter jag äntligen där men känner mig dock inte speciellt cool eftersom jag hela tiden gör fel eller att det tjuter eller att jag helt enkelt måste tänka en stund ^^ man har som lagt hjärnan på hatthyllan , dags att ta ner den igen!

Efter att ha slutat åt jag och mamma jätte god middag bestående av kyckling m. lönnsirap ( tycker alla borde testa det! lönnsirap passar jättebra till iprincip all kyckling! ) och så åt vi kex m. ishavsröra och kantarellost :9 yummiee!

Men jag blev så trött efter att bara ha sovit 4 timmar inatt så jag var tvungen att gå och lägga mig, och ni ser ju hur det gick? menmen, ska kanske se en film på datorn så att jag slipper höra det hemska åskljudet. . HATAR åska.  . önskar just nu att erik kunde vara här han är så bra att få mig att tänka på annat! även Oxie är rädd ... hon springeer runt och mjaoar hejdlöst . . :(

aja , nu ska ja gömma mig under täcket!  gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0