The days just run away. .

Det känns som om jag aldrig har tid med någonting, som om jag har tusen saker som ska göras men jag hinner bara inte! men nu ska jag sluta klaga :)  I helgen ska vi fara till Övik och tälta ännu mer , även hälsa på lite av Eriks släkt medan alla andra måste välja mellan motorveckan och beachen, men jag har en kompis som gör precis som jag och far till övik ! enda skillnaden är väl att jag inte följer med min afrikanska syster dit :) så vi kanske ska träffas när vi ända är så pass nära varandra :)


Igår fick jag hem mina linser så nu slipper jag bråka med mina glasögon och fläckarna på dom osv.
Jag ska nog sminka mig litegrann nu så jag inte ser förfärlig ut och sen göra någon lunch!


bye / M

Kommentarer
Postat av: Bigsiss <3

jaså du, så du ska dit du ;)

en människa som inte ska va på beachen eller motorveckan :o haha, ne men de e bra de.. slippa supa skallen i småbitar ;)



Lissan som också ska till övik? me josse? eller?



Kram Dessan

2010-07-28 @ 11:32:17
URL: http://sweetlittleangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0