Campa

I helgen har jag och Erik varit och campat i umeå! :) Erik fick testa att sova i tält för första gången också :)
Jag förstår mig verkligen inte på modet nu för tiden . . gick in i hur många affärer som helst och det enda jag hittade var byxor på rea ( allltså inte modet! ) och sedan en t-shirt på intersport. .  men som sagt så hittade jag åtminstone någonting! Mamma har kommit hem från Tyskland och hon är brunare än någonsin. jag är lite avis, men jag ska försöka vara ute lite mer och även försöka träna lite mer ;)  har funderat på att höra om någon vill spela beach i kväll men man får väl se :) jag slutar ju så sent o då vill alla gå och lägga sig  . . .

Nu ska jag gå ut och titta till musse och bara chilla i solen :) byebye !


/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0