Ny design!

Matte-provet kändes relativt bra, men man får väl se,
jag brukar alltid ha fel  . .

Sen har jag grattat jenny som fyllde år igår :)
vi åt massor med god tårta och spelade kort :)

Jag hade min första Piano-lektion efter jullovet ,
det var riktigt roligt faktiskt, Looove Piano <3


Som ni ser så har jag gjort en ny design, vad tycks ? :)

den är självklart inte färdig, men jag behöver photoshop som jag har på datorn hemma . .
så måste vänta tills i helgen för att kunna göra den färdig :)


Nu ska jag och erik sova :) har sovmorgon imorgon :)


Just nu tittar vi på något rikitigt skumt program på tv400
som har något med någon onanitävling ? ;S


Gonatt! / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0