läxor,

Jag började inte föränn kl. 10.05 i morse så jag fick sovmorgon :)
Då hade jag Fysik, och jag undrar om någon i min klass förstår något,
för de gör verkligen inte jag ;S

Jag fick veta sedan på min NK att vi inte hade TEU så jag fick sluta tidigare :)
typ halv 3-3 :)

Då for jag hem o såg Tarzan och Herkules, (slutet på dom som jag missat när jag somnat.)
Sedan gjorde jag och älsklingen Inbakadfläskfilé <3
Då gjorde jag lite Fysik :)! + på mig
Sen for vi på gymmet och där var Rebecka och Johan :)
vi var bara där en liten stund sen for vi hem
och jag fortsatte med mina skolarbeten,
så nu är jag åtminstone färdig med Fysiken, Matten och Datan :)

Nu har jag ju bara Engelska och Naturkunskap kvar :)
men inget till i morgon iaf :)

Sista Matteprovet i MatteA i morgon, sen börjar vi med MaB.
Jag räknade ut idag att vi haft under 75h på att hinna färdigt med MatteA
och vi ska ha 100 :S



Sen har jag testat göra en ny design, men det gick dåligt,
men ska försöka fortsätta i morgon :)
för nu ska ja sova ! :)


Gonatt! / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0