Leende spegel med brister och fel

Den här veckan har det varit plugg, plugg och åter plugg, hade typ som en uppsats om mat, näringsämnen osv, som var inlämnad i söndags, sedan hade jag kemi"prov" läxförhör *allarätt*! , troode jag skulle redovisa engelskan både i tisdags och i onsdags men nejnej, de blir nu på onsdag istället,  men idag hade jag matteprov på hela MatteC boken, tänkte efter lite idag och insåg att vi haft 1 vecka på oss att repetera inför de. .  Och i morgon har vi prov i sista kapitlet för FysikA :)
har ju fått veta några betyg och i Matte blir det G och så även i Fysik. Men i mat fick jag ett klart MVG :) så de gjorde min dag litegrann ;)

Imorgon ska jag springa och köpa lite julklappar innan vi drar iväg mot Rökå, kanske ska ta en simtur i kriberg !
sedan på lördag vill jag försöka umgås med Cilla och Ina, men de är så tjorvigt då man inte har eget körkort, om man bara hade haft de!!  men men, de löser sig!  och på kvällen ska vi ha uppesittarkväll i Malå med bak av polkagrisar.. säger man bak? . . aja, vi ska iaf göra polkagrisar och äta gröt och spela spel och lyssna på norsjöbonska :)

Söndag blir nog en "bakisdag", alltså bara ligga i soffan och mysa, känns som att det är efterlängtat, men de är ju ändå snart jul så då får man ju ta't lugnt :)

Vill bara säga att jag saknar min älskling som jobbat kväll hela veckan så vi har knappt hunnit träffas någonting :(
känns tråkigt såhär då man ska julfixa och sånt, vi hinner ju åtminstone säga hej/hejdå till varann då jag kliver upp och går till skolan, och jag tror han brukar viska lite tyst gonatt då han lägger sig bredvid mig kl. 4 på natten <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0