Christmas

Nu har julen varit och man har fått äta mycket mat och fått många julklappar, fastän man inte fick lika många som då man var liten så är det ju faktiskt innehållet som är det viktiga och jag blev jättenöjd över allt jag fick :)
det bästa tror jag nog var greenday t-shirten av lissan och de specialgjorda halsbandet med mitt namn av Cilla och ina :)

har kommit tillbaka till lycksele och packat upp alla julklappar, hängt upp en lampa, tvättat och bara legat och slappat,         Igår var vi i skellefteå, erik köpte däck *Finally!* och jag hittade en tunika :) , jag märker att modet nu inte är min stil, och de har inte varit de i över ½ år... menmen..
i morgon åker jag med Simon och Annamaj till Umeå för att gå på biltema :) , ska köpa några grejer så vi kan fylla  våran fina badrumshylla vi fick av pappa och marie :)


Idag har jag också shoppat, en ny telefon :)  blev en Sony Ericsson X10 :) stor och fin, har lekt med den sen jag kom hem nästan :) och nu ska ja gå och leka ännumer ;) 

Byeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0