Cake Pops

Oj, har inte ens skrivit sen jag kom hem från Tunisien,  men självklart hade jag det jätte bra där, var så länge sen att ja knappt minns ;)  men det var varmt och skönt, tyvärr ville solen inte lägga någon bränna som syns utan man ser bara skillnaden vid troskanten :P  men även den håller på att försvinna eftersom det alltid är mörkt här istället. under helgen är väl nästan enda tiden man faktiskt få se lite lite sol, men de är inte mycket ..

Det har inte hänt så mycket på sista tiden tror jag, igår gjorde jag iaf cake pops ! :) dom vart riktigt goda!


Som består av kakdeg ( söndersmulad sockerkaka ) ihop tryckt doppad i choklad , och just jag valde att ha jordgubbs strössel på :)  däremot blev dom inte så vackra, men som erik säger : de som ser äckligt ut är alltid godast ! så jag troor jag går efter de ;)


Nu lämnar jag helt de spåret och byter till en annan räls.
Jag läste nyss på en sida varför vi tjejer sminkar oss,  och det gör vi tydligen för att vi vill se ut som då vi har ägglossning eftersom de är då vi är som mest attraktiva för män . .  .   :S  tyckte de lät lite konstigt , men jag sminkar mig aldrig så har jag aldrig ägglossning? eller är jag rent av inte attraktiv då jag har de ? ^^


aja, nu ska ja äta lite Cakepops o se tv :)  Bye / M


Kommentarer
Postat av: Kompis

Haha!! Awesome! Dom ser för övrigt sjukt goda ut för en som är sötsugen! Det ser nästan ut som köttbullar doppade i choklad!

2010-12-05 @ 23:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0