Tuesday morning and I'm on the top.

Igår hann vi inte städa ur lägenheten helt heller så min kära mormor åkte dit idag och fortsatte!
Men idag på morgonen kände jag att jag måste skärpa mig och sluta äta snacks och träna mer, så jag for ut och sprang en liten liten bit men i bra fart :) sen gjorde jag 50 situps , 30 armhävningar och 40 benlyft sen åt jag en lagom lunch med en riktigt god sallad till :)

strax ska jag fara och jobba sen ska jag och erik nog bara ta det lugnt ikväll :)

bye / M

Kommentarer
Postat av: Bigsiss <3

bra me o köra träningspass, de ha till o me ja också börja me.. :D



10 armhävningar, 10 situps, jägarvila, m.m :)



kör militärens BRAK (= Ben, Rygg, Armar, Knän)



Kram Dessan

2010-08-11 @ 10:31:24
URL: http://sweetlittleangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0