seven days a week and my life has just begun

Jag älskar att sitta själv och äta i bara min takt , jag äter hur jag vill och inser att det är bättre! märker att jag inte dricker lika mycket som jag brukar ( vilket kanske inte är så bra när jag dricker mjölk ) men annars så! 
Förresten så kommer inte Oxie och Seb överens men det är ju tur att oxie får 2½ dagars vila från igår då hon blev vettskrämd!  Just nu ligger hon bredvid mig här i soffan och sover medan jag längtar efter våran nya lägenhet. Jag tänker mig bara hur vi flyttar in, hur jag lagar mat i mitt nya ljusa kök och går iväg till skolan medan solen skiner. Åhh, vad jag längtar!!!! 2 veckor kvar. . 

Nä nu ska ja knalla vidare till jobbet! kort dag idag! ;)


Bye / M

Kommentarer
Postat av: Kompis

Hahha, d e väldigt uppmuntrande att läsa din blogg =) !

2010-08-26 @ 11:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0