My back hurt

Helgen har varit helt underbart rolig! :) Fredagen jobbade jag först men slutade otroligt tidigt! 14.30 :) så då for jag till Gransjö och började måla knutarna på sovstugan :) Sedan for vi in till Norsjö för att äta pizza och då for vi även förbi Cilla på kvällen som hade Mulle hos sig ! sicken söting! Jag fick göra mig ett armband och vi spelade en massa hets. 
På Lördagen kom Cilla och Ina men fick iprincip vända när dom kom eftersom dom var tvungen att hämta badkläder och fiskekläder , Vi spelade kort, badade, åt blåbärspaj, spelade brainstorm tills Lina kom så for vi ut och fiskade, riktigt roligt fastän vi nästan inte fick någonting, en gädda skrämde mig men jag har bara ett minne av att jag hoppade undan lite medan dom andra säger att jag skrek och höll på . .  ;S

Söndag ( Igår ) städade vi ut lägenheten eftersom hon som ska ha den vill ha den på fredag istället , men vi rymde inte allting i bilen och så orkade vi inte heller. . men släpen tog vi med oss men det regnade så grymt mycket så den blev inte använd.
Nu om en timme ska jag börja jobba för att sedan fara tillbaka till Lycksele och fortsätta städa ur den med Mormors hjälp :) Jag har så GRYMT ont i ryggen att jag inte vet vars jag ska ta vägen men på Torsdag är det massage som gäller! MMmmmm!

Nä nu ska ja göra mig lunch :)   ( värma pizza )

Bye / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0