Hey, I'm a believer.

Nu har en skolvecka och nästa är påbörjad. Har redan fullt med läxor hem från skolan så det var bara att börja gnugga geniknölarna! Har börjat på boken " Jorden runt på 80 dagar " och i början gick den trögt ( mycket eftersom jag vet att det är en klassiker och att vi läser den bara för att vår lärare är tråkig ) vilket gjorde att jag inte ville läsa den men nu när jag börjat så är den faktiskt bra!  På Onsdag får vi lägenheten, men inflyttningen kommer nog gå segare än vad som var tänkt eftersom mormor ligger på Skellefteå lasarett. Vi tror att det kan vara Diskbråck men det får vi se den dagen dom gör röntgen , dom försökte i morse men hon hade så ont så hon kunde inte ligga still. .  stackars mormor! Men jag har ändå hyrt in lite personal inför onsdag, JENNY! :) som jag även tänkt bjuda på maten som jag inte har :)

Jag och Mamma har varit och underättat Gunbert om mormor så vi stod ute en lång stund vilket kanske inte är det bästa för min förkylning ? Men det känns bättre nu efter att jag druckit lite varm choklad ! Mmmm :)

Ska bara se färdigt CSI sen ska jag sooooooovvvaaaa!


Bye / M

Kommentarer
Postat av: Hanna

Synd för din mormor ;/ hälsa henne att hon ska krya på sig!

2010-08-31 @ 21:04:32
URL: http://hannathj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0