fattar inte hur . .

Idag ska jag åka till Skellefteå med hanna och vi ska shoppa asset av oss :)
eller inte, men vi ska väl titta om vi hittar något vi villl ha :)


men något jag inte fattar är denna tjej som bara är 10 år och har en så enorm röst! wooooooooww!!

Jag har varit vaken sen halv sju imorse eftersom jag då gav upp att ligga i sängen med en hund gnällande vid grinden och när jag går ner ser jag att han ätit upp hela våran påse godis vi hade på bordet i gårkväll, och de var närmare ett halvkilo godis :P . . . inte konstigt varför han ylade och gnällde så ont i magen han måste ha. . ?

Nä nu ska jag gå och duscha för att sedan göra mig i ordning! :)

Bye / M

Kommentarer
Postat av: Hanna

FOSHO!

2010-08-21 @ 09:29:44
URL: http://hannathj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0