1 pound

Gud vad jag känner mid duktig! inget godis på 2 dagar nu åtminstone och ska fortsätta med det idag! igår sprang jag en sväng ( stannade aldrig! ) men gjorde däremot inga situps eller något sådant eftersom jag har sån träningsvärk i magen ^^ Jag och erik har lagt upp ett program att på onsdagar, och lördagar ska vi ta en break ( inte träna ) men möjligtvis gå en långpromenad, men jag valde min dag idag eftersom jag började i tisdags och erik i går :) men jag försökte göra några situps men har sån träningsvärk i magen ^^ så det gick inte så långt :P

Snart är det jobbet som gäller och samtidigt massage! jag känner att det kommer bli SÅÅÅ SKÖNNT!
Varför jag blivit så här träningsgalen är för att jag ställde mig på vågen i söndags och märkte att jag hade gått upp till en oönskad vikt , men igår ställde jag mig också och då vägde jag två kilo mindre, så jag tror det är något fel på någon av vågarna, men i vilket fall som helst vill jag bli tränad :)


Äh nu ska jag se tv!!  bye / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0