Umeå

Det är inte länge kvar till jag och erik åker till umeå :) jag längtar så grymt mycket! bara få umgås jag och han och jaa åhh, jag längtar bara så otroligt mycket :) + att han är så gullig!

Jag kikade efter bio idag på Alice i underlandet, men det visade sig att bion har stängt valborg :( men då tyckte erik vi skulle äta fin middag och mysa på hotellrummet och sedan gå ner på något fik och fika ( fast han har lovat mig att vi ska dela på en ben&Jerry's på hotellrummet) .


Kan ni tro att jag ( det största kak- och godismonstret som finns) inte känner lika stort sug längre? efter varken kakor eller godis?  eller okej, visst känner jag sug men när jag t.ex är inne i affären och kommer till kassan och ska stå i kö i hundra år och bara dregla över allt gott godis så tänker jag bara: Neesch usch! jag klarar mig! och så tänker jag på allt gott jag ska handla ist, som dom senaste dagarna har varit nyponsoppa och apelsiner :)  det är ju det godaste som finns och inte allt för onyttigt ! :)


Nä , nu ska jag och den tratt-lösa oxie gå och lägga oss :)

Byebye / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0