Summertime

Idag fick jag sommarjobb :)  känner att det är riktigt skönt att slippa springa runt i hela lycksele o söka :)  Får tillbringa sommaren hemma i kära kvarnåsen ! :)  med mina vänner runt och kring och allt, de enda dåliga är ju förstås att erik jobbar i lycksele, och då blir det ju svårare att umgås . . men det ska nog gå :) det gick ju så pass bra dom här två dagarna utan varandra , vi klarade ju faktiskt att sova utan varandra ;)


Idag har jag och Älsklingen varit hos Cilla , vi här ätit tacos med familjen och haft trevligt :)
och nu senare på eftermiddagen åt vi en mjukglass! årets första :)   Sen när vi kom tillbaka var Nadja jäääätte trött och dom försökte få henne att säga Marie fast hon ville hellre säga Cilla :)  och då tänkte Cilla lura Nadja så då sa hon: Kan du säga Madde ? :D
då tittade nadja på mig en stund sedan vände hon huvudet mot erik och saa : eriii  ! Så söt !! :)


Erik står just nu i köket och gör i ordning lite dipp till mig :)  eller mig o mig men det var jag som bad om det :)
Och så tror jag han ger Oxie mat eftersom att hon nu tycker bättre om mig eftersom jag har tagit hand om henne under dom här dagarna hon varit "sjuk" eller ny-opererad .  Jag låg och klappade henne och sedan sträckte erik fram handen och då aktade hon sig . . . Mohahaha :D


Nu ska vi ha Fredagsmys med ostbågar och dipp :D !


Byebye / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0