Run

Jag är fortfarande trött men ska försöka vara vaken tills erik kommer hem vid två. .
Har just ätit mig min skål med glass och chokladsås :) Mummsss !
fast jag känner att jag kanske inte ska äta alltför mycket gott . .

alltså jag är helt förälskad i denna underbara låt som jag visade i förra inlägget !!! :D:D:D
Jag lyssnar bara på den om och om och om och om igen . ..  men det kan ju faktiskt bero på att jag också bara älskar hennes röst att jag inte kan vara utan den ungefär , så de kanske inte är så konstigt ? :)


Jag har ännu inte hunnit måla mina naglar men jag ska väl försöka med det snart :)

Hanna:  Jag ska troligtvis hem till Torsdag för att vara med mamma  :)
fast det var typ tänkt att jag skulle hem i morgon , men eftersom vi kastrerar oxie då så går det ju nog inte . . :/ om jag inte tar med henne hem som jag kanske ska göra :) men vi får se :)


byebye  / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0