myskväll

Jag och Erik har en ordentlig myskväll! Vi har ätit kex med ost och räkor :)
de enda felet är att erik köpte sig en ny mobil idag så han sitter mer med den än med mig  . .



Jag är förälskad i musik, och just nu är det amanda jensen i lurarna.  Hon är ju verkligen en av Sveriges talanger!!
Men vi såg även Så ska det låta innan och där var Pauline med från melodifestival och hon är ju verkligen grym på att sjunga!! medans Linda bengtzing såg ut som jag vet inte vad och hade tungan utanför munnen mestadels när hon sjöng och pauline såg bara helt lugn ut , hon såg inte ens ut att behöva anstränga sig någonting !! :O


aja, här får ni ett smakprov på den underbara tjejen :)



Nu ska vi äta lite chips och kanske se någon film :)


Byebye / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0