mjaooo

Idag så har jag varit hurtig och sprungit på idrotten :)
jag och jenny åt tonfisksallad till middag UTAN ost, som jag dock tycker är det godaste i hela salladen bara att vi var allmänt dumma och glömde den, men det gjorde att vi kunde äta lite godis :)

Vi gjorde fem-minuters kola och köpte en marabou, men jag var faktiskt inte lika sugen på godis idag som jag brukar vara, tror det börjar bli bättre :) är faktiskt rätt stolt över mig själv nu, hoppas bara jag är sugen på Ben&Jerrys i helgen :)

Jag , Jenny och Tim har just eller typ för en timme sen såg vi Wild Hogs, den var riktigt rolig faktiskt ! :) men nu har dom cyklat hem i snön ^^


Nu ska jag måla mina naglar, smörja in mina händer och fötter och ta på mig pjamas och bara mysa tills erik kommer hem :)

är riktigt sugen på Sims men vi får se, för isf måste jag installera de och allt och det tar ju tid . .


Byebye / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0