Long time ago

Som ni märkt så var det väldigt lång tid sedan jag skrev senast :P men det beror på alla dom där läxorna jag haft i veckan som jag skrev upp i förra inlägget eller de innan :P  Jag har just haft idrott med Sofia och vi har tagit ut oss som fan :P jag trodde jag skulle dö!! 

Vi har just börjat med ett eget "hälso pass" i idrotten som jag då har valt kondition, bara allmänt och då idag så sprang vi på löpbanan 400m med att vi började att gå 1 varv sedan jogga ett varv och sedan springa ett halv sedan vila och gå ett varv o jogga, spurta osv. . och i sista spurten trodde jag att mitt hjärta skulle hoppa ut ur munnen och springa därifrån. .  :P  men de va skönt det ändå :)

Ikväll ska jag och erik bara ha en mys kväll med chips och film och bara ägna oss åt varandra som vi inte har gjort på evigheter eftersom jag haft läxor. okej jag har fortfarande läxor men en kväll under veckan måste man ju få ta det lugnt!  tror även ja ska be erik följa med på bagis och där ska ja köpa en choklad-tårtbit :)


Nä nu ska ja göra annat :) byebye / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0